måndag, december 08, 2008

Fler saker jag gillar

Eftersom jag är en veritabel jävla fontän av julglädje och sån skit, så tänkte jag posta lite ytterligare om saker jag gillar. Och när jag säger saker så menar jag bloggare, program och företeelser och allt möjligt. Ännu en gång är sakerna utan inbördes ordning.

* Spotify
Musik, musik, musik. För några veckor sedan sade en kompis att han hade fått Spotify, och jag frågade om han hade en invite. När han då sade nej frågade jag honom vad han egentligen var bra att ha till då. Trots detta gav han mig en invite nu när han tillslut fick tag på det. Jag har haft Spotify i mindre än 12 timmar och jag är redan überförtjust.

* Orchidpussy
Tecknarbloggare och åsiktsmaskin. Jag håller inte alltid med om det hon säger, men hon är rolig att läsa. Och om du läser dethär, Orchid, så är svaret på din senaste fråga: Ta upp, om du så måste använda sugrör.

* Cyanide & Happiness
Smaklös webbserie. Om du tycker att det skämtas för lite om saker som man vanligtvis inte skämtar om, är detta serien för dig. Ej för känsliga, eller någon i min släkt.

* New York
Stad. Jag har bara varit där en vecka i somras, men jag vill tillbaka.

Åsså slutar vi med en bild också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spotify är hur bra som helst!

Hmm... inglerb