onsdag, april 15, 2009

Meme

Jag hittade denna hos min kusin. Om ni vill läsa mer av henne följer ni länken till höger. Nancy & I heter bloggen.

1. Klicka på http://en.wikipedia.org/wiki välj random article till vänster och den första Wikipedia-artikeln du får upp är namnet på ditt band.
2. Klicka på http://www.quotationspage.com välj random Quotes till vänster. De sista fyra-fem orden i det sista citatet är titeln på bandets första album.
3. Klicka på http://www.flickr.com/explore/interesting/7days välj ett foto från första sidan, det är ditt skivomslag.
4. Använd Photoshop eller liknande och sätt ihop allt.
5. Lägg upp det på din blogg.
6. Utmana tre personer att göra samma sak.

Detta var vad jag fick fram.


Ibland ser slumpen väldigt välplanerad ut.

Det blir svårt för mig att utmana någon eftersom det är så få som läser min blogg. Men jag försöker ändå utmana Elin J, Trasan och Mårt. Känn er utmanade. Om ni gör något kanske ni kan commenta här, eller så.

BloggRegistret.se

5 kommentarer:

a-k sa...

Det verkar vara en riktig cool skiva :-D

Åke Forsmark sa...

Hrm ... Jag läser ju din blogg men det där verkar alldeles för krångligt.

edman sa...

Slumpen är skön. Och om du undrar över min skiva visar det sig att "Billy Little joined Aberdeen in 1957 and made over 300 appearances for Aberdeen scoring 98 goals over 12 years." ...hur många mål har Kent gjort?

Inner_Turbulence sa...

Jag fick fram mästerverket "The Way It Started" av "Patriarch Gregory II Of Constantinople".

Mårten Dolk sa...

Det här var en rolig övning :-)

Mitt band heter "Secret Menu" och skivan heter "Wonderful to miss it". Ett riktigt jävla prettoband. Omslaget finns här.

/plupp